Po prostu notka

Posted: Grudzień 2, 2012 in Blog, Tfurczość

Dużo się dzieje.
Żeby trochę odpocząć, pobazgrzę trochę na Bowryju.

Po pierwsze, bardzo się cieszę, bo zaproponowano mi pracę przy dwóch projektach naukowych. Będę się starać i będę pracować ciężko. Nie mam nikogo kto by mnie dopingował, więc mam nadzieję, że moi współpracownicy oprócz zwalania na mnie kolejnych ciekawych zadań czy płacenia mi jakichś wymiernych profitów czasem poklepią mnie po plecach i powiedzą „Dobra robota! Świetnie, że jesteś!”

W czwartek wybrałam się z moją uczennicą Agą do Spotu na performance „Uziemiona” Pauliny. Całość wgniatała w fotel, a potem jeszcze miałam okazję, wciąż drżącą od emocji Paulinę chwycić w ramiona i poczuć jak przenosi na mnie całą tę energię. Niesamowicie pierwotne, fizyczne uczucie.
Potem złamano mi moje biedne, biseksualne serduszko i zaczęłam się zachowywać nieodpowiedzialnie z alkoholem. Do domu trafiłam późno i… nie sama, bo z Agą. To było głupie, ale pozwoliło trochę wyszarpnąć się ze stagnacji codziennej harówki.

…bo wygrałam! Udało mi się napisać 50158 słów (prawie 120 stron A4) powieści o dziejach relacji mojej i Adriana. Z naciskiem na Adriana. W sobotę poszłam świętować z innymi NaNowcami, wyprzytulałam trochę Miłosza, ale generalnie źle się czułam i inna ekipa mnie szukała, musiałam więc zebrać się wcześnie. Nawet piwa nie dopiłam w gruncie rzeczy.

Winner-180x180

Sobota i niedziela na podyplomówce upłynęły całkiem nieźle, chociaż w sobotę nie było żadnego ducha w narodzie i wszyscy zamulali.

Dziadek leży w szpitalu. Jakieś pół godziny temu zadzwonił telefon, że chyba umiera. Tata pojechał do niego sam, nas zostawił w domu. I tak to się toczy.

Ja jak zwykle się zastanawiam co tak zajmuje Adriana, że mi nie odpisuje, czemu kręci mi się dziś w głowie i jak zhierarchizować sobie życie w grudniu. Bo trzeba będzie chyba od nowa. Znowu od nowa.

Skomentuj

