Teatrzyk Zielona Gęś

Posted: Kwiecień 6, 2012 in kontestatorka i konkwistador, Wyszperane

przedstawia sztukę pod szczerym tytułem „Mizuu sprząta papierzyska przed świętami i znajduje zeszyt sprzed paru lat”

A tak na serio to siedzimy w Sweet Surrender. A i ja. Jest kawa, ciasto i ładne obrazki na ścianach. I spokój. Taki spokój jak przestająca się kołysać huśtawka i miła muzyka ptaków. Wszystko gra, struny są odpowiednio napięte, ja dużo się śmieję albo uśmiecham. Rumienię się też od czasu do czasu. On przegląda książkę Nowakowskiego. Przez ostatnie kilka tygodni przestudiowałam już jego wszystkie ruchy. Jak mruga oczami, jak przewraca kartki książek, jak chodzi. To mi wracało spokój. Że ktoś uszanował moje podeptane serce. Noc nie jest tak chłodna potem, mogłabym siedzieć na przystanku autobusowym jeszcze kwadrans. Nie więcej, ale kwadrans by nie zaszkodził.

A następnego dnia jakiś zeszyt wpada mi w ręce, a tam…

A: Kiedy palniczek wpadnie?
ja: 15-18 głuchnie
A: ok
ja: Co na obiad?😀
A: g…!
ja: ssssssuka? / Wpadnie po mnie na dół.
A: palnik będzie u Ciebie przez weekend? (w innej partii kartki: akwizycja vs inwolucja, dłuuuga strzałka zrobiona moim długopisem i jego podpis: Krysiak) Teresa wniebowzięta, co?
ja: Wystarczająco.
A: Womarka zaliczyłem
ja: BTW, w Boże Ciało (z czw na pt) mam wolną chatę. WPADNIJ!🙂
A: SSSSSUKA a kiedy jest b. ciało?
ja: 11/12
A: a po co?
ja: Bo zawsze to ja siedzę Ci na głowie.

Jak to się czasem nic nie zmiania, a jednak zmienia tak dużo…

Komentarze
  1. tygrysica pisze:

    zawsze chciałam się wybrać do sweet surrender, ale nigdy mi nie było po drodze.
    also, też mam tego typu kartki w zeszytach. heh😉

  2. Nazwa „sweet surrender” brzmi słodko. Zabierzesz mnie tam jak wrócę z Chin?
    A podsumowania są dobre, rozjaśniają. I wszystko wygląda w nich prościej niż w rzeczywistości. A może naprawdę jest proste?

  3. Mizuu pisze:

    @Grain:
    Oczywiście. Stawiam dobre ciacho i kawę🙂
    @Tygrys:
    Walnij kiedyś na bloga. Tani, ale dobry to sentymentalizm.🙂

Skomentuj

