Kot

Posted: Marzec 17, 2012 in Blog

Giera ma koty. To nie było trudno zgadnąć, bo kiedy zobaczyłam go pierwszy raz, miał charakterystyczne szramy na dłoni. Potem napisał i wydał o tym książkę. Tytuł ma następujący: „Moje życie z Dżejmsem”. Tak, Dżejms to jeden z bardziej legendarnych kotów Giery. Ja książkę skończyłam czytać dziś, przed 30 minutami, kiedy leżałam w łóżku odwodniona i z gorączką. Nie mogę więc powiedzieć nic wiele mądrzejszego ponad to, że to jedna z tych książek, które mi się podobały. Były dobre i głaskały mnie w główkę i wcale nie był „nazbyt fekalne” jak przeczytałam w jakiejś recenzji. Dłuższej znacznie, niż ta, będąca tylko namiastką prawdziwej recenzji.

Żeby nie było, że nie mam żadnego konstruktywnego dowodu na poparcie mojej tezy o dobroci tej książki, zaproponuję cytat, doskonale ją podsumowujący:

„Z tej to powiastki morał taki sobie: jak ty kotu, tak on tobie. Odwrotnie nie.”

Komentarze
  1. giera pisze:

    mam nadzieję, że nie będziesz miała teraz koszmarów sennych z Dżejmsem w roli głównej.

Skomentuj

