Gajan Kristnaskon!

Posted: Grudzień 24, 2010 in bowryj

W tym roku każdemu po kolei napisałam indywidualne życzenia. Pół dnia mi na to zeszło. I Wam, czytelnikom bowryja, chciałam życzyć czegoś szczególnego. A, że tak naprawdę mało o Was wiem, więc życzę wam, żebyśmy w tym roku lepiej się poznali. Żebyście zakładali blogi (tak jak Toperz, jedno ze słoneczek moich wirtualnych) i inne zupy, twittery itd. żebym na następny rok dokładniej wiedziała, czego sobie tak naprawdę życzycie.

Poza tym, cycków, bo tego nigdy nie za wiele i dużo spokoju. I kilku linijek dobrego tekstu, które czasem kopną was w krocze.

Tego życzyłam Wam ja, wasza Mizuu

Komentarze
  1. litera pisze:

    Inspiracji do kolejnych notek, Mizuu. I spokoju. I szczerych, niewymuszonych uśmiechów. I ciekawych rozmówców. I czego tam sobie zamarzysz (byle nie za wiele, bo zabraknie na następne lata). Oby się spełniło! Udanej reszty Świąt;)

  2. toperz pisze:

    Słoneczko wirtualne się ucieszyło ze wspomnienia. I chciałoby życzyć czystego umysłu, pięknych barw w głowie i dookoła, ciekawych lektur i Wielkiej Miłości. I spokojnej reszty Świąt.

Skomentuj

