Lil’disclaimer

Posted: Grudzień 16, 2010 in dwie sieroty życiowe, Rant

Czego nie lubię w zrywaniu związków:

1. Zaczynam być skazana na niełaskę spędzania większej ilości czasu z matką mą, Teresą.
2. Oglądam mniej filmów
3. Nie ma mnie kto pogłaskać i otulić jak mam okres.
4. Nikt na mnie nie czeka pod Uniwerkiem po wykładach.
5. Wspominania dobrych rzeczy, kiedy inni wspominają tylko te złe.
6. Niezręczności w oczach rozmówców, którym przecząco odpowiadam na pytanie „Tęsknisz?”
7. Pachnącej nie tylko mną pościeli.
8. Odkrywania prawd i prawidłowości.

Co lubię w zrywaniu związków:

1. Więcej czytam.
2. Mam bardziej plastyczny grafik.
3. Moi kumple nigdy mnie nie żałują, za to zawsze rezerwują sobie dla mnie więcej czasu.
4. Nie czuje się winna opowiadając seksistowskie dowcipy i rozbierając innych ludzi wzrokiem.
5. Robię się drastycznie bardziej oszczędna.
6. Języki obce jakoś ładniej do mnie wołają.
7. Nie muszę się depilować zimą.
8. Wszystko co upiekę jest dla mnie.
9. Mam wymówkę by słuchać całej dyskografii „naszych piosenek” w kółko.
10. Nie muszę co tydzień opróżniać SMSów z pamięci telefonu.

 

Komentarze
  1. litera pisze:

    Jakby nie spojrzeć, „plusów” jest więcej… Pod wieloma sama bym się podpisała;)

Skomentuj

