A trip to find myself

Posted: Czerwiec 29, 2010 in mała lingwistka, Wyszperane

W chwili obecnej przeżywam ją metaforycznie – szykujemy się do remontu, więc centymetr po centymetrze pozbywam się rzeczy z pokoju. Zadziwiające rzeczy można tutaj znaleźć, nawet będąc w tak sterylnym otoczeniu jak mój dom. Dziś, w jednej z książek znalazłam jeden z tych testów, które czasem wypełniam, by spojrzeć wstecz. Chodziło głównie o dokończenie zdań. To było kilka dobrych lat temu. Poniżej, prawie wszystko:

Tym, co najbardziej przeszkadza mi u innych, jest …upór…
Rzeczą, która najmniej mi się podoba w moim życiu jest …brak kreatywności…
Rzeczą, która wywołuje we mnie największą złość jest …moja matka…
Narodem, do którego czuję najmniejszą sympatię są …Chińczycy…
Sportem, który najbardziej nie chciałabym uprawiać jest …żużel…
Zachowanie, które wzbudza we mnie największą pogardę jest …dwulicowość…
Czy mógłbyś popełnić samobójstwo? …Nie….
Osobą, której nie mógłbym zaufać jest …Żaneta… (hoho, ktoś jeszcze pamięta Jeanne?)
Rzeczą, której najbardziej nie lubię u swojego partnera jest …nieoczytanie…
Rzeczą, która uczyniłaby mnie najbardziej dumnym człowiekiem jest …doktorat [z japonistyki]…
Gdybym miał otworzyć prywatny interes, byłoby to …wydawnictwo…
Idealnym krajem, w którym mógłbym zamieszkać byłaby …Japonia lub Nepal…
Moje idealne przyjęcie urodzinowe wyglądałoby tak …kominek + kakao + mąż…
Moim idealnym zwierzęciem domowym byłby …szczur…
Moim idealnym wieczorem poza domem byłoby …pójście na czyjś wieczór autorski [dop. na marginesie: lubię słuchać różnych autorów]…
Moim idealnym partnerem byłby …P[ocenzurowano] – kreatywny, namiętny, lekkoduch…
Napisz swoje słynne ostatnie słowa: …”Najważniejszy jest dizajn i dawanie dupy.”…

Nawet nie wiem, jak to jakoś sensownie zakończyć, więc skończę jakoś tak niezręcznie. Dziwna byłam. O już.

Komentarze
  1. Rauko pisze:

    A jak na te pytania odpowiedziałabyś dzisiaj?

  2. toperz pisze:

    Ciekawe pytania, a odpowiedzi nie takie dziwne wcale. A mówienie o sobie, że jest się dziwnym jest takie… nie w Twoim stylu

Skomentuj

