No tomorrow lives today

Posted: Marzec 17, 2010 in psychodelic

Bawię się w montażystę. Pamiętam wszystkie sceny, ale nie mają sensu, wyreżyserowane nie w tej kolejności. Po kolei przechodzimy plany i studia nagraniowe, żeby w jednym miejscu odegrać wszystkie sceny z danego serialu dziejące się właśnie tam.

„Oddaj mi tę pieprzoną torbę”

Nie jest mi zimno, ale muszę trzymać ręce jak najdalej. Dlatego się trzęsę, mylę krok, stoję jak wryta. Chce mi się wyć, ale jest już noc. Chce mi się śmiać, ale nie wypada. Chce mi się płakać, ale oj tam, oj tam. Wrzeszczeć mi się chce, ale nigdy więcej nie podnoś na mnie głosu.

…and my feeling are getting stronger
so why don’t you stay with me for a,
for a little longer

Come here boy
Oh, oh come here boy

(…)
I’m craving, I’m howling
I’m begging, I’m pleading
Be mine tonight
Oh, and I’m waiting, I’m dying
I’m wanting and needing to show you a night

Oziębiam palce o kufel piwa. Przykładam je do szyi, do czoła. Dostałam prawie najwyższy poziom certyfikatu z języka japońskiego, bądźcie dumni, oficjalnie właśnie to opijam. W głowie warczy na mnie wściekły pies. Nie masz agrafki w uchu, ale zaczynasz rozumieć. Z każdą minutą oczy otwierają Ci się o mikrometr szerzej i spływa to na Ciebie falą zimnego potu.

„Ironia jest nie na miejscu”

„Wygrałaś, masz”

„Mogłabyś chociaż być dla niego miła. Nie mówię, że masz od razu robić mu laskę. Ale mogłabyś.”

„Przepraszam… bylibyście piękną parą.”

„Nie ma między nami żadnej chemii. Chyba, że C2H5OH.”

„Potrzebujesz pisemnego zaproszenia?   …. eSz Pe Adrian K….”

Nie podobają mi się wasze tłumaczenia czy wymówki. Ale nie, nie mam pomysłu na to, co chciałabym usłyszeć. Może „współczuję Ci”, albo „wiem, że to boli”. Coś o mnie bym chciała usłyszeć, oprócz tego, z kim powinnam być i z kim ładnie wyglądam. Albo, że ładnie wyglądam, mój głos uspokaja (nie uspokaja nawet mnie, damnit, a ostatnio często chrypię), fajnie gotuję.

Posklejana taśma filmowa. Taśmą izolacyjną zlepiam nasze dłonie. Silence is golden. Duct tape is silver.

Skomentuj

