Są rzeczy, których jeszcze o mnie nie wiesz.

Posted: Luty 26, 2010 in mała lingwistka

W domu moja szczoteczka do zębów, to ta najbardziej różowa.
Nigdy nie przespałam się z osobą, którą kochałam najbardziej, za to przespałam się z osobą, która chyba najbardziej mnie wkurza.
Nie jestem sentymentalna, ale w kieszeni mojej kurtki można znaleźć wciąż resztę z pierwszego kursu taksówką, którą do domu posłał mnie M., w kieszeni mojej torby zawsze brzęczy niedokończone opakowanie tictaców od A. podarowane mi na korytarzy pod salą 203, w mojej szafce jest woreczek z obciętą kitką P.
Tak naprawdę nie piłam i nie paliłam dlatego, że nienawidzę utraty kontroli nad swoim zachowaniem, a to zdarza się bardzo szybko. Dlatego na takie akcje pozwalam sobie tylko w gronie mojej paczki.
Pytanie „Kapelusze czy kaszkiety?” jest dla mnie nierozstrzygalne. Uwielbiam oba, do tej pory jednak nie znalazłam ani takiego kapelusza, ani takiego kaszkietu, który by mi pasował, chociaż T. dzielnie asystuje mi w wyprawach po sklepach od czasu do czasu.
Czasami dotrzymuję nawet tych obietnic, których nie dałam.
Jestem socjopatą, nie psychopatą, nie mizantropem. I ten fakt mnie unieszczęśliwia. Uszczęśliwiają mnie za to słowa, książki, Internet.
W kryzysie – bardzo lubię, kiedy myślą za mnie inni, nienawidzę zaś, gdy cokolwiek za mnie robią. Boję bycia bezradną, bezczynną. To jest właśnie mój jedyny lęk.
Kiedy byłam mała chciałam na każdą okazję mieć piosenkę do zaśpiewania, żeby komunikowała pewne rzeczy za mnie. Kiedy się teraz nad tym zastanowię, tak się właśnie stało.

Jestem uzależniona od plurka.
Po robocie gadamy o robocie.
Mam naiwną wiarę, że jeśli ja nie będę uciekać, inni też nie będą. Jeśliby mnie spytać, kiedy jestem szczęśliwa, to wtedy kiedy siedzę z kimś w Behemocie (lub innej knajpie) wieczorami i ten ktoś nie ucieka.

Komentarze

Skomentuj

