Włoski orzech

Posted: Luty 15, 2010 in mała lingwistka, z tej samej bajki

Pamiętam jak wróciłam do domu pachnąc ćmikami i alkoholem. Przypomniało mi się, bowiem dziś pachnę tak samo.

– Jestem twarda.
– Rzeczy twarde są z natury kruche. – odpowiadasz, śmierdząc (pachnąc?) tak samo.
„Jak orzechy, najlepsze mają w środku, trzeba wiedzieć jak się tam dostać.” rzucam w myślach, ale jakoś milczę.

Tak to sobie jakoś poukładałam. Uśmiecham się do lustra. Wracam tam, gdzie moje miejsce. Jak zwykle, odnajduję w tym spokój, jestem dorosła. Nauczyłeś się czegoś ode mnie, nauczyłeś się spierdalać.

Będę.

Skomentuj

