Spacer

Posted: Styczeń 5, 2010 in mała lingwistka

O hehej, ciebie tu dawno nie grali, staaary! Co u ciebie? A ten przystojny kolega to…? O, twój chłopak? Haha, w sumie, racja, rzuciłam cię dla baby, czemu miałbyś sobie tego nie odbić? Od WTEDY? To strasznie długo, gratuluję stabilnego związku. Branża musi umacniać pozycje na rynku, prawda. Ja? A nic specjalnego, miałam mały egzamin z emisji głosu, zdałam na 5 to poszłam na spacer. No sama, jak widać. Obecnie językoznawstwo i naukę o informacji, haha, nie, to jeden kierunek. Na razie dopiero dorastam do myśli o drugim. Powolutku do przodu, a Ty? Uhm.  Nie mów tak o nim, pamiętam jak był heterykiem! W ogóle, miło mi poznać, zapomniałam zupełnie! Mizuu, mówią na mnie Mizuu. Spieszycie się gdzieś? Też lubię tę knajpkę. Może tam kiedyś na siebie wpadniemy… no nic, do pogadania!

Dobrze czasem, że idę sobie centrum miasta i mam słuchawki na głowie. Twój głos się nie nagrywa, nie ma po Tobie śladu na taśmie. Zostaje tylko rozmazana twarz.

Skomentuj

