Ten Inteligentny, Ten Zabawny i Ten Opiekuńczy

Posted: Wrzesień 30, 2009 in mała lingwistka

Szaleńcze to wieczory ostatnio. I popołudnia. I ranki. Jutro kończę praktyki, to smutne. Ostatnie zajęcia,  podczas których mogę popatrzeć na Adasia, Sebastiana, Kubę czy Piotrka. Heh, jakoś bardziej będę tęsknić za chłopakami w tych grupach. Może po prostu dlatego, że było ich mniej i bardziej zapadali w pamięć. Smutne to.

Ostatni miesiąc to wiele nowych rzeczy, które zrobiłam. Pierwsze poprowadzone w szkole publicznej lekcje. Pierwsza jazda na motocyklu. Pierwsze wpisane do dziennika oceny. Pierwszy od początku do końca zrobiony rosół bez podpierania się kostką rosołową ani innym badziewiem. I kilka innych pierwszych rzeczy. I wszystkie tak miłe, tak przyjemne i, czasami, tak słodko trudne.

A potem nocami nie poznawałam własnego łóżka i połamanych, brudnych paznokci. Łykałam łkanie. Nie chciałm wstawać następnego dnia rano, rzucałam poduszką w łóżko z gniewem i byłam pełna złych, buczących emocji. I dzisiejszego ranka wzięłam kąpiel, uczesałam włosy, sprawdziłam kartkówki, wypolerowałam czarny kask. Spojrzałam w okno, zeszłam na dół, przytuliłam Witię i pojechałam. I było mi dobrze, droga była szeroka, zakręty miłe i cały swiat uśmiechał się do mnie.

– I co, Egon chciał z Tobą porozmawiać  o mnie?…
– Mizuu, nie powiedział mi niczego, czego bym wcześniej nie usłyszał kiedyś od Ciebie.
– Or did he?
– No i, że jesteś podłą manipulatorką, chociaż sama nie zdajesz sobie z tego sprawy…  o której kończysz? ….przyjadę po Ciebie.

Chyba się śmieje. Coś czuję, że jutro rano i pojutrze rano i każdego następnego dnia będzie mi się chciało wstać. W szczególności w piątek, kiedy dzień zacznę od japońskiego, a skończę na palniczku. Niech się święci!

Skomentuj

