The Nightmare Before Sesja

Posted: Maj 21, 2009 in psychodelic

But I never intended all this madness, never!
And nobody really understood! Well, how could they?
That all I ever wanted was to bring them something great
Why does nothing ever turn out like it should?

Przyjdziesz dziś w wieczorem i wtulisz się we mnie mocno. Dam Ci te zadrukowane kartki, moją małą paranoję, nowy mały płomyczek obłędu. Powiem, znajdź różnicę między obrazkami, zgadnij kto to napisał. Pokażę Ci jak nagle historia zatoczyła koło razem z tą roześmianą blondynką, która zjawiła się nagle na korytarzu Novum. Kornelia nie mogła się spodziewać, że przyniesie ze sobą ten suczy śmiech. Tę ogoloną lewą połowę twarzy. Te zniebozejścia i wniebowstąpienia. Księżniczkę, Rycerzynkę i Kapłankę. Ona już leci, ja zostałam z rękami pełnymi niczego. Pełnymi płatków lilii z kapelusza Pasterza. Dlaczego zjawiłaś się teraz…?

Well, what THE HECK, I went and did my best
And, BY GOD, I really tasted something swell

Czy pamiętam starego, zmęczonego człowieka, któremu serce ogrzewałam pod poduszką? Czy Anioła o jednym skrzydle pamiętam? Diabła Stróża wywijającego capoeirę? Czy pamiętam jak się poznałyśmy, ja i Kornelia? Kim chciałyśmy być wtedy, z długopisami zamiast wibratorów, złe, niedobre, szczerzące kły?

And for a moment, why, I even touched the sky
And at least I left some stories they can tell, I did!!!

Ten wieczór będzie niewyczerpanym źródłem anegdot. (i niech to zostanie miedzy nami)

And for the first time since I don’t remember when
I felt just like my old bony self again

Coraz bardziej cofam się do tamtego okresu. Złap mnie, złap mnie za rękę. Kiss me and set me free, you can do that, you can do that. Czuję się szczęśliwa, ale zupełnie dziwna, wyobcowana z tego wszystkiego.

Przyjdziesz dziś wieczorem ze swoją zieloną grzywką. Rano będziemy jadły Fitelle jogurtową. Powiem Ci, że historia zatacza wciąż koło.

Skomentuj

