żal.ru bezsilność.com

Posted: Maj 3, 2009 in psychodelic

gdzie sie konczy Twoja cierpliwosc?
ale czy to tylko ja odnosze takie wrazenie, ze ona z dobrych rzeczy robi kare, a ze zlych nagrode?
czy jest jakis czas kiedy moge was dorwac na sieci razem?
co robisz?
nie masz nadziei, ani troche, tak wewnatrz, ze kiedys znajdzie sie ktos, kogo pokochasz i wszystko bedzie dobrze?

– jesli bede tu nadal za 5 lat … co wtedy sobie o mnie pomyslisz?
– nie wiem
– a o sobie?
– to samo

A Tygrys patrzy na mnie, jej uśmiechnięty ocean spokoju, i mówi:
– Uspokoiłam się, Mizuu. O nic mnie dziś nie zapytałaś…

I ze wszystkich sił w nocy staram się nie zasnąć, bo powiedziałeś, że w przyrodzie panuje równowaga. Więc może im mniej ja śpię, tym Ty bardziej.

Skomentuj

