Ranek, 30 marca

Posted: Marzec 30, 2009 in Blog

Jedząc płatki, na jogurcie naturalnym, nie na mleku, bo już totalnie mnie popieprzyło, spoglądam to na okno do na TVN24. Ranek jak ranek, trochę wkurwu na siebie, że już się poskładało tapczan. Wiosna przyszła już, nie przyszła? Mam zepsuty zamek w kurtce zimowej i totalnie rozwalone kozaczki, które zlądowały już na śmietniku, więc wolałabym, żeby na zewnątrz było ciepło. Mój wyjazd do Gliwic też stanął pod znakiem zapytania, bo nie bardzo ma mnie kto nocować, z przyczyn zupełnie od siebie niezależnych ani nikisaku, ani Kot ani trochę bardziej oddalone ekipy nie znajdą wolnego łóżka. W ten weekend zaś zabieram Japończyków do Kórnika, już się przezornie zapytałam Yuki-sensei jak jest „szlachta” i tego typu słowa, żeby oprowadzając ich, nie dać plamy.

Jeju, blogowanie o sobie sensu stricte wyszło mi z krwi.

Dzisiaj wpadam do lekarza, jutro fajnie byłoby wpaść do Adiego na całą noc. Tam człowiek tyle nie myśli. Na przykład o tym, jaki w gruncie rzeczy jogurt naturalny jest obrzydliwy. Tam się w ogóle mało rzeczy jada. Raczej się pije. Tego jest akurat pełen asortyment i wbrew spodziewanej domyślności czytelnika, nie chodzi tylko o napoje wyskokowe. Tam zresztą trudno o wyskoki, to miejsce ma własny rytm, uspokaja. Póki co, ciesze się, że wstałam bo dzisiaj będzie o przekładzie prawniczym, przysięgłym z japońskiego. To lubię.

Swoją drogą, ktoś się właśnie przewrócił w łóżku w drugim pokoju. Tata nie poszedł dziś do pracy, chyba ma wolne, dopiero zauważyłam, że tam jest.

No i z Miro i Tygrysem się pewnie dziś zobaczę, to też jest pozytyw. Oby tak dalej, kolejny ranek z wyliczaniem sobie po co się obudziło i po co się wychodzi z domu. Póki odnajduję kilka punktów, jest OK.

Komentarze
  1. plnk pisze:

    Nie znasz się, jogurt naturalny jest zajebisty. 😉 A jak Ci nie smakuje, to zwykłe kukurydziane zalewaj owocowym.

  2. ingrid pisze:

    Hej! jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego bloga!!! gratuluje!!

  3. grainne pisze:

    A co masz do mleka? Mleko jest najlepsze do płatków :).

  4. nicky pisze:

    KOCHANA JESTEŚ ŻE ZAŁOŻYŁAS TEN BLOG 🙂

Skomentuj

