Jak przeżyć całe życie w jeden dzień

Posted: Marzec 31, 2008 in Blog

Teraz. Teraz wyjść. Zawsze jest jakieś teraz. Poczuć wszystkie mięśnie na wfie, tak jak w podstawówce, bo potem nigdy nie widziało się wuefisty. Z koleżanką z liceum kupić na obiad pitny jogurt z rejpfruta różowego i zielonej herbaty, co to niby upiększa. Robi z Ciebie kobiete. Przypomnieć sobie że w taki właśnie dzień wietrzy a ciepły, w Bydgoszczy na konwentowej wyprawie, w której towarzyszył Ci jedynie ojciec bo jakoś kumpel z internetu wyparował w binarną rzeczywistość, dostałaś swój pierwszy okres. Kup kolejną książkę Żulczyka Jakuba, bo jest prorokiem, bo można na Żulczyka wszystko zwalić, nawet wagary z angielskiego. Zresztą, zawsze będę żałować ze nigdy nie będę z nim pić wieczorem piwa w knajpie i zawsze z nim będę po nazwisku, bo jakoś przykro mi było, ale gdybym chciała wyglądać tru i krieg, pewnie skończyłabym jako pozerka i dlatego, chociaż najbardziej cenię tych znajomych, którzy tańczą z poi grają na tamtamach, są geekami zza firewalla i nie mają pojęcia co jest w danym sezonie hip – nie zawsze do niech pasuję. W taki właśnie wagarowniczy dzień, żeby się przypasować po raz pierwszy, z kumplami z podstawówki i gimka poszłam na piwo i wypiłam go naprawdę dużo i nic mi nie było. To była jedyna rzecz, za którą szanowano mnie potem. Że umiem dużo wypić. Ale teraż nie piję. To za co mnie szanują? Szanują w ogóle?

Tak mi dobrze, taka małą buntowniczką z samych majtkach w pustym mieszkaniu, z laptopem na kolanach odtwarzającym „JPN Pride” Miyavi’ego zawsze chciałam być. Och chciałam.


SUKIYAKI TERIYAKI HARAKIRI GEISHA SUSHI SOBA TENPURA FUJIYAMA NINJA!!!!
Watara dokkara do mitemo nipponjin kyokutou namari no chinpanjii

coś mi mówi, że to będzie wyjątkowe lato

Komentarze
  1. protom pisze:

    Prima aprilis? ;>

  2. Mizuu pisze:

    Niestety, notka jest z wczoraj i bede ja podtrzymywac do konca zycia i o jeden dzien dluzej.

Skomentuj

