Notka rocznicowa.

Posted: Marzec 27, 2008 in artystka i geek, Blog, Obrazowo

Też się długo nosiłam, bo zastanawiałam się co w ogóle chcę napisać.

Ponad rok temu siedzieliśmy spoceni na automacie ITG w Plazie, śmialiśmy się jak idioci, włosy kleiły nam się do twarzy. Spojrzałeś na mnie o tak:

21marca.jpg

Potem cały świat zaczął nam przeszkadzać, wszędzie było za daleko, więc chcieliśmy się przytulić, żeby się nie zgubić w tym mikrokosmosie.

Ty jesteś Piotr, (czyli skała) i na tej skale zbuduję Kościół mój, a bramy piekielne go nie przemogą.” (Mt 16, 18)

W mroku jest dość bezpiecznych miejsc
Z dala od gestów, min i przebrań
W mroku, na samym nocy dnie
Złota i srebra nie ma w naszych ciał katedrach

Bo noc jest dobra i przejrzysta
Jak kryształ, mroku głębia szklista
Do rana nie zmącona perłą mgły

Tam jest samotna nasza wyspa
Tak czysta potajemna przystań
By odkryć ją nie trzeba mówić nic
Nic

(Michał Bajor „Nie trzeba mówić nic”)

Kocham Cię…

Komentarze
  1. protom pisze:

    Aż mi się tak cieplej-lepiej w środku zrobiło (I’m not gaaaaaaaay…!!!)… 😉

Skomentuj

