Czytająca

Posted: Marzec 15, 2008 in bowryj

Zdecydowanie jestem za RSSami – to jedna z lepszych rzeczy jakie przydarzyły sie internetowi od kiedy został wynaleziony. Problem polega na tym, że rozdarta głównie między platformami wordpress’a i Google trochę zaniedbuję ten pierwszy.  Chodzi mi o to, że rzadko patrzę na sidebar, niemal w ogóle nie odwiedzam tych linków i mam zamiar zrobić z tym porządek. Żeby wam pokazać co czytam często umieszczam różne linki na tumblrze, ale zdecydowałam się w końcu utworzyć stronkę opartą na Google Reader, na której z łatwością mogę umieszczać to, co ostatnio mnie zaciekawiło. To, co nie ma RSS feed’ów, pewnie wciąż będzie lądować na tumblrze. Póki co, notki widoczne są zrobione na szybko z różnych archiwaliów. Obiecuję jednak, że teraz będę się tam starać umieszczać rzeczy na bierząco.

To na tyle, porządki przedświąteczne niedługo. No i moja rocznica z palnikiem. Kolejne niespodzianki w drodze.

Komentarze
  1. protom pisze:

    Still more to come – stay tuned to „The Life of Mizuuko”… ;]

Skomentuj

