Jedno oczko, trzy, dwa, jedno oczko, trzy…

Posted: Grudzień 11, 2007 in Blog

Przyznaję się bez bicia, że nawet byle reklama potrafi mnie zainspirować. I na pewno natrafiliście na nią – pewien pan wybiera się na kurs tańca, by zrobić niespodziankę swojej ukochanej. Całość tyczy się rynku komórkowego. Uderzyło mnie w tej reklamie jedno – że to genialny pomysł. W związku z czym zamiast rzeczy na Mikołajki sprawiłam sobie umiejętność. Mianowicie uczę się szydełkować. W ubiegłą środę wybrałam się do księgarni, wygrzebałam w promocji świetną książkę o robieniu szalików na szydełku, nabyłam ją, a następnie zakupiłam też szydełko 3.5 i włóczkę brązową, czwóreczkę.

No i się nauczyłam, i robię na szydełku szaliczek dla Linlin. Trochę jest krzywy, ale ma duszę Koreańczyka (uwaga: inside joke). Taki będzie brązowy i będzie miał beżowe kwiatuszki na końcach. No i będzie troszku krzywy. Ale Linlin ma się nim dobrze zaopiekować.

Poza tym fajnie jest, w weekend naładowałam sobie akumulatorki we Wrocku i Strzegomiu (THX: palnik, leto i Mayo!), poprawiłam gramatykę u Maurusa, zaliczyłam kanji na 100% i miałam najlepszy wynik z matmy na roku. No i w czwartek lecę na ogłoszenie wyników kolejnego konkursu poetyckiego. Jakieś miejsce na podium to byłby całkiem ciekawy comeback.
Jakieś fotki szaliczka i wierszyki (oby) wkrótce.

Komentarze
  1. protom pisze:

    Już wkrótce – Mizuu uczy się konstruować miny przeciwpiechotne i brudne bomby! Stay tuned for more! ;] Nie no, w sumie dobry pomysł na Święta – dobra motywacja, pomysły na prezent i prezenty z głowy… ;]

  2. LiAiL pisze:

    Oj, szydełkować to ja nie umiem… no chyba, że w Second Life 😉 Tam można wszystko (uwsteczniona ironiczna kryptoreklama w związku z trendem MMORPGów).

  3. palnik pisze:

    Second Life jest chyba dla No Life’ow, taka moja opinia skromna. 🙂

Skomentuj

