Jestem dumna, moja matka tak szybko dorasta.

Posted: Listopad 25, 2007 in Blog

Jakby to było wczoraj, skończyła podstawówkę, wyuczyła się na pielęgniarkę, poznała mojego tatusia…

… a tak serio, odkryła uroki internetu i portalu moja-klasa. Moja mamusia jest od dziś dumną posiadaczką maila, konta na rzeczonym serwisie i planuje nauczyć się stukać w klawiaturę. A także rozpoczęła szeroko zakrojoną akcję przekonywania ojca do komputera. Co mnie wzrusza. Jestem nawet gotowa się tym moim blaszakiem podzielić, tym bardziej, że, o radości, kupią mi latopa. Oby im już tak zostało, bo od dawna nie mamy wspólnych tematów oprócz „O której dziś będziesz w domu?”.

Moi mali odkrywcy *teatralne pociągnięcie nosem*.

Komentarze
  1. protom pisze:

    Hieh… ;] A ja myślałem, że Ty nie mieszkasz u rodziców?

Skomentuj

