Mizuu 2.0

Posted: Listopad 14, 2007 in Blog

Jestem coraz bardziej świadomie interaktywna, łatwa do zedytowania, umieszczenia gdzieś, zdigitalizowania. Fascynuje mnie to, bowiem jestem przecież Twoim pamiętnikiem w różowym futerku, lekko nadszarpniętym na jednym z końców, bo Twój pies też był łakomy na Twoje tajemnice. No i wciąż jeszcze, jeśli obojgu będzie nam chciało się wyjść z domu, możesz mnie zmoczyć morską wodą z oczu.

Mimo to oboje jesteśmy rozpisani na szereg loginów i haseł, danych kontaktowych, postów i linków, które poleciliśmy innym. Tylko ja bardziej.

Komentarze
  1. protom pisze:

    Jak zwykle, Ty we wszystkim jesteś bardziej – znam chyba tylko jedną osobę, która jest „najbardziej.” 😉 A poza tym masz literówkę w drugim słowie od końca pierwszego akapitu.

Skomentuj

