Cztery wykłady i pogrzeb

Posted: Listopad 8, 2007 in Blog

Mam dla was jedną nową życiową radę. Nie zostawajcie po pogrzebie aby wysłuchać przemówień. Bowiem może zdarzyć się tak, że w pewnym momencie pewna dojrzała kobieta wyjdzie i po śmierci innej kobiety, która zmagała się długo ze śmiertelną chorobą i zmarła w wieku lat 50 z małą fałdką powie:

„… i jestem pewna, że pani profesor naucza teraz aniołków w niebie angielskiego.”

Czy muszę dodawać, że miała jedynie magistra?
A że po krótkim parsknięciu w tłumie zatlił się słaby szept „Czy to tylko ja odczuwam zażenowanie, czy jestem nienormalna?…” ?

Komentarze
  1. protom pisze:

    Dzięki za tę notkę – dzięki niej poczułem, że jednak jestem normalny/inni też są nienormalni (niepotrzebne skreślić).

Skomentuj

