Looking through Windows

Posted: Czerwiec 20, 2007 in Blog

Świat zza firewalla wygląda coraz mniej przyjaźnie. Coraz gorzej idzie w pewnym momencie zdawanie sobie sprawy, że nie oddycham przez USB. Nie, żeby mi to przeszkadzało, ale potem znajduję coś takiego i sądzę, że to jest nawet niezła myśl. Chociaż zdrowy odruch, jeszcze mnie to bawi.

– Masz kobietę-graczkę, chwalisz się mną?
– Nie, a Ty się mną chwalisz?
– Pewnie.
– I co mówisz? Nie, nie, nie mów mi.
– Znowu bym Cię nie usłyszała przez dźwięk puchnącego Ci ego…

I przez Skype słyszę niemal, jak daje całemu mojemu fapdomowi w ryj, przez sen, mrucząc i obracając się z boku na bok. Zawsze przecież śpię obok niego. Dzień w dzień budzę się mrucząc ‚kochanie…‚ do słuchawki. Nawet nie wiecie jakie to szczęście mieszkać z rodzicami, a spać z Nim.

Niech mi się tylko odechce, a z piekarni przywiozą mi pachnący chlebek, wystarczy jeden mail. Przywiozą mi ciuchy, już odeprane, sterylne. Przywiozą zestaw świecących, nowych, kręcących wibratorów na każdą okazję. A gwarantują mi przy tym pełną dyskrecje. I, ewentualnie, newsletter.

Czy kochasz mnie wciąż, z gniazdkiem PS/2 w karku, kiedy oblewasz analizę-II?

Komentarze
  1. grain pisze:

    A ja Cię chyba wolę dotykalną, codzienną, niewyspaną, robiącą miny i rzucającą się na szyję :P. Cieszę się i doceniam, że mogłam Cię więcej takiej mieć przez ostatni rok niż cały fapdom razem wzięty ;).

    W sumie mało znam Mizuu-wirtualną.

    A szablon ładny, ładny :).

  2. Dajmos pisze:

    Internet Addict . Po prostu. Ja może, nie jak graine, nie mialem Cię cały rok, ale np te paręnaście godzin jakie spędziłaś u mnie byly przemile. Kiss for ya Sister :****************

  3. monika pisze:

    Gdyby kogoś interesowały projekty domów to daje linka.

  4. LiAiL pisze:

    No cóż, właśnie „upgrejdowałem” moją końcówkę – nazywa się EDGE oraz UMTS z razu. Jestem szybszy, doskonalszy, a wszystko z dala od cywilizacji. Ta ludzkość się jednak rozwija jak zabazgrany esami-floresami komunikacji wizualnej papier toaletowy.

Skomentuj

