„Mój Boże, dziecko!…

Posted: Luty 1, 2007 in Obrazowo

…widać Ci skórę na głowie!”

 

„Wyglądasz zupełnie jak Wiśniewski!”

 

„Co ty? Na własną siostrę się robisz?!”

 

Jak to jest, że im krótsze mam włosy, tym bardziej kobieca się sobie wydaję? I moim kumplom też? Powiadam, jest czas kiedy człowiek poszukuje zmian i czas, w którym te zmiany zachodzą. I chociaż nigdy nie pojęłam tego mechanizmu, zbyt sfeminizowany mi się wydawał, im częściej zmienia się wygląd, tym lepiej się kobieta z tym czuje. A jak jeszcze zacznie na siebie nakładać kosmetyki, to już koniec.

 

Mam nadzieję, że ta faza mi mini do końca ferii, w najgorszym wypadku, do końca lutego. Tylko, żebym w dalszym ciągu tak fajnie wyglądała.

mizuumi.jpg

Komentarze
  1. protom pisze:

    Wyglądasz… inaczej. Poprzestańmy na tym. 😉

  2. Ead pisze:

    Mnie sie to srednio i wcale nie podoba. Wygladasz na 20 lat starsza – po co? ;P Ale kolor ciekawy i w sumie dobrze, ze cos zmienilas. Zmiany sa motorem do dzialania. 😀

  3. Mizuu pisze:

    No faktycznie, na tym foto wygladam dosyc powaznie. Ale z drugiej strony wiesz, ze powaga jest kompletnie niekompatybilna z moim charakterem. Wiec z natury rzeczy wygladam troche jasniej, glownie z powodu tego, ze kolor jest jasny i dosyc jaskrawy. Zobaczymy jak bedzie. 🙂 Ale zdeydowanie lepiej niz za pierwszym razem jak sie przystrzyglam na krotko XDDD!

Skomentuj

