Druga tura jest dżezi

Posted: Listopad 13, 2006 in Blog

Powiesili polityków na lampach, na drzewach. Poszłam dziś wypełnić więc moją powinność społeczną w postaci płacht dużych i różnokolorowych. Taka typowo nie dzisiejsza, po wczorajszych obchodach rocznicy z pewnym mężczyzną (w knajpie flaszem oberwał w czoło, wszyscy się znowu serdecznie śmiali, że ma się przyzwyczajać, że kiedyś to nie przypadek, a paparazzi), ja w czapce, one w garsonkach. To na pierwszy rzut oka było wiadomo, że nie wybierzemy tych samych partii, więc jakie zdziwienie było na mojej twarzy odmalowane, kiedy raz zdecydowałam się zostać statystyką i byłam w tym największym sutku. Czyli, że co? Że juz poezja won, zostaję prozaikiem?

Kumpel po piórze poprawia wiersz, a ja mu z takiego okresowego newsa:

Krzysztof Dziamski – „Zżyj”
(promocja arkusza poetyckiego)

18.11 18:00
antykwariat „pokój z widokiem”
ul. śródka 1, poznań

spotkanie poprowadzi Szczepan Kopyt
what about?
to sobota
Szczepan Kopyt bedzie
jedna z wybitniejszych mord z okolonaszego rocznika
chuj wie kto to Dziamski
ale Kopyt

I w ten sposób pewnego dnia dochodzisz do wniosku, że pewne rzeczy są trendy, a inne nie. Głosowanie było trendy, bo Mezo głosował. Mezo bardzo interesuje się polityką i brał udział w kampanii promującej popieranie cudzych kampanii politycznych i nagradzanie ich wysiłku krzyżykiem. W drugiej turze róbcie tak jak on mówi.

Komentarze
  1. volje po hm pisze:

    tej, ale trochę nie rozumiem. albo Ty nie rozumiesz? w każdym razie służę tłumaczeniem: http://www.rynsztok.pl/index.php/forum/action/list/frmTThreadID/284/

    pozdro600 🙂

Skomentuj

