Kustomizacja

Posted: Sierpień 10, 2006 in Rant

Pozwolę sobie na małą recenzję ostatnich zmian na moim komputerku, w końcu czasem miło odsapnąć od życia i sztuki, a zająć się maszynami i porządkami.

Oznajmiam, że po pół roku przestawiania mózgu przesiadłam się na Open Office do tego stopnia, że odinstalowałam analogiczny pakiet korporacji Microsoft. Wreszcie. W porywie porządków postanowiłam odinstalować wszystkie komunikatory z wyjątkiem tlen.pl i Skype, następnie weszłam w kolejną fazę zmiany oprogramowania i przesiadłam się na FireFoxa. Mimo małych zgrzytów przy importowaniu zakładek, doprowadzających mnie przez moment do szewskiej pasji, muszę powiedzieć, że i tak na komputerach u Ciapa zawsze korzystałam z FF lub Opery. Więc chyba też się szybko przyzwyczaję, jak kiedyś w ciągu jednego dnia przyzwyczaiłam się do foobara 2000.

W całym rozgardiaszu nawet wymieniłam, a raczej papa mi wymienił, nakładki na słuchawkach z czerwonych na niebieskie. Lans i bauns – pasują mi do ciuchów.

Ponadto, chciałam jeszcze wspomnieć o jednej rzeczy. O nowym layoucie i engine’ie deviantArtu. Serwis ukończył już 6 latek i jak co roku (z pominięciem 2005) uraczył nas nowym wyglądem i innymi suprajzami. Nawet sobie fundnęli reklamę w TV. Ale co z tego? Okazało się, że prężna zwykle ekipa administracyjna przez 2 lata nie potrafiła zdebugować tzw. dev5. Strona wygląda świeżo, ciekawie, ale nadmiar błędów i pomyłkowych rozwiązań przyprawia o nielada migrenę. System pomocy schował się gdzieś po kontach i setkni nowych użytkowników szturmują spamem forum. Nie działają poprawnie ankiety, a pod przeglądarkami innymi niż FireFox (DA zawsze ich afirmowało), strona częstokroć rozjeżdża się lub po prostu nie reaguje na polecenia. Następny rok radzę poświęcić na dokładniejsze przyjrzenie się zarówno aktualnej wersji, jak i tej, która ma nadejść.

Komentarze
  1. protom pisze:

    No, to jest prawdziwa sztuka, a nie tam pierdu-pierdu…

Skomentuj

