Będzie inaczej

Posted: Lipiec 12, 2006 in Blog, Tfurczość

Nastowkurwieni przysypiają w śpiworkach pod uniwersytetami oczekując wymiernych wyników swojego braku pracy przez ostatnie lata i nie-braku marzeń i ideałów zalanych nałogami. Co piąty nie dostał od rodziców śpiworka na nową drogę życia. Ci co już mają coś przed nazwiskiem ze znudzeniem zastanawiają się jakiej strony z ogłoszeniami o pracę jeszcze w tym tygoniu nie odwiedzili. Cały świat ziewa roztopiony przez trzydzieści cztery w cieniu. Przeogromny, lekceważący ziew z cyklu tych wydawanych podczas studiowania najnowszej historii Japonii.

I taki duperel, nie na konkurs tylko z dobroci serca:

Zameldunek
cykamy się nieznanego
a Ty sie przeprowadzasz


lubię jak żarcie bez
konserwantów
ma roczne best before

filują na nas staruszki
z push-upami parapetów

trzymam się uszka od kubka
żeby się nie wywrócić


więc jak to będzie
kiedy już tu przyjedziesz

Komentarze
  1. ines pisze:

    …marzeń i ideałów zalanych nałogami – trafia do mnie.
    ja osobiście padam
    więc… no…
    dupa
    Trzym sie

  2. thrr pisze:

    ja z racji urodzenia mam wszystko w dupie. więc nie rozumiem. dlatego idę na filozofię, jest tylko 50 osób przede mną.

  3. Odgunt pisze:

    Pomyslalam sobie, ze to jednak dobrze wybrac studia, po ktorych ma sie pewne perspektywy. Co prawda nie wysiaduje pod uczelniami, ale filuje czy mam wszystkie papiery.
    I nie powiem, nie zaliczam sie do Nastowkurwionych. Ty powiesz „bo tak nie tworzysz”, a ja odpowiem, ze wyroslam juz z buntu dla zasady. I skonczy sie na tym, ze „prawda boli”, a nieprawda wypowiedziana przez kogos, kto powinien wiedziec – jeszcze bardziej… 😛

  4. protom pisze:

    Bardzo fidbekowy komentarz.

  5. Mizuu pisze:

    Hm, jak bedzie to nie wiem. eduRomek robi amnestie dla niezdjacych i przedluza czas przyjmowania swiadectw. Nie boje sie, acz zaczynam byc oburzona. Z cyklu: za piec lat pierdolne caly ten kraj w diably.

  6. thrr pisze:

    to też już było.

  7. LiAiL pisze:

    Cóż. Co piąty nie dostał śpiworka od rodziców. Ja dostałem jedynie kompas. Śpiworki są rozrzucone po całym świecie i nie należy oczekiwać od rodziców, że dostanie się swoje własne ciepłe leżakowanie.

  8. Mikael Grizzly pisze:

    I to ja niby jestem cyniczny i bez czystej duszy co?

    Ehh… jak dobrze NIE byc literatem i cieszyc sie życiem.

Skomentuj

