Być jak płynąca rzeka

Posted: Czerwiec 9, 2006 in Rant, Tfurczość, Wyszperane

Koncentruję się i zaczynam wsłuchiwać się w głos mojej duszy. Tak bardzo chce ze mną rozmawiać, a ja jestem wciąż zajęty. (…) Nie robiąc nic, robię najważniejszą rzecz na świecie: słucham tego, co miałem sobie do powiedzenia.

Paulo Coelho, Być jak płynąca rzeka

Wczorajszy, powiedzmy, felieton spowodował niezła burzę pod moim dachem. A ja nie lubię głośnych dyskusji o mojej kulturze osobistej, bo wtedy wychodzi ze mnie jej brak. Od takich dyskusji są stare talerze, żurawinowe świeczki i kadzidła z marihuany. Nie ja. Od tego jest trzask drzwi, pojedyńczy, głośna muzyka. Gentelman would walk but never run, jak śpiewa Sting.

Musiałam przez pewien etap postu od społeczeństwa, żeby zmuszona do wandalizmu pisać raczej FPWA1 niż HWDP. Taką mentalną hipotezę, że kiedy się człowiek zmastrubuje przed webcamem, to potem to obejrzy i zrobi mu się niedobrze – znaczy sumienie ma OK. Wiecie, jak grupy idące i śpiewające, że Bóg im pomógł wyrzygać ich grzechy i wszystko będzie dobrze.

Na naplute się ostatnio pojawiło ciekawie opowiadanie (Wypadki samochodowe nie są sprawiedliwe) a pod nim, z góry, tak jakby trochę z boku pod kątem – mój komentarz. Potem już tylko rozpędzić się, pofantazjować o nagłówkach drugiej strony dzienników, przez cały dzień żywić się słodyczami i rosołem, by w końcu zauważyć żydowski spisek w postaci znajomego homo ze skłonnościami pedofilczymi na placu dla dzieci o aryjskiej urodzie.

Nawet moje koszmary nocne zaczynają nabierać wyrafinowanych akcentów humorystycznych. Czy w tej sytuacji można wyjść już do ludzi?…

*****

1 – fallus politykom w anus

Komentarze
  1. protom pisze:

    Nie rozumiem. ;P

Skomentuj

