Wylało się na stół moralne salto

Posted: Maj 17, 2006 in Blog, Tfurczość

Nie umiem grać w otwarte karty. Chociażby się cały świat przysiągł grać mnie nauczyć, to nic z tego nie wyjdzie, bo grałam już w szkole i w domu w gumę, komputer i zbijanego, ale w otwarte karty nie. Więc kiedy kończy się Ci cierpliwość, i grasz w to ze mną, a ja nie znam zasad i kiedy w końcu dochodzi do tego, że zrywamy kurtyny i przewracamy dekoarcje na naszych wspólnych zdjęciach porosłych sepią, kiedy to się już wszystko stanie, czemu rano nieodmiennie pojawia się w emailowej skrzynce pocztówka na dzień dobry? Czemu wracamy do starych gier i zabawach parami stycznych? Kiedy, bo nie pamiętam, zapisałam się na darmową prenumeratę hurtowych SMSów?

Jeśli coś przez chwilę było naszą marionetką, teraz wisi już tylko z pętelką na szyi podrygując zabawnie. Takie rzeczy dzieją się zawsze w wielu znajomościach na raz, jednego konkretnego wieczora. Spróbujmy tę marionetkę podpalić w okolicach klatki piersiowej lub podbrzusza.

Boimy się każdego kroku po nadpróchniałej scenie tej tragikomedii. Kiedy mnie obejmujesz, ja muszę mocniej. Ja zawsze muszę bardziej. Ambicja jest po to, zeby zabić takich ludzi jak ja i Ty. Co wykiełkuje między naszymi splecionymi palcami wyciągnętymi do siebie z sąsiednich łagrów?

Widzi pan panie władzo, taka szkoda, ja z mediów, koleżanka z prawa. A komórka, widzi pan, służbowa. Dziwny zbieg okoliczności, prawda? 20 PLN za usiłowanie picia piwa.

20 Pieprzonych Lepkich Nocy za wspólne usiłowanie zrozumienia.

Komentarze
  1. identyczny ze sobą pisze:

    kato-morale, alealeale

  2. protom pisze:

    Zakończenie ok.

Skomentuj

