Gra w czarno-białe

Posted: Kwiecień 24, 2006 in Tfurczość

Jakiś palant na ulicy próbował do mnie wystartować z tekstem "joł joł Mała". Nie odwróciłam się, bo ja przecież do cholery mam już dowód! Ergo, nic małego we mnie  nie ma! Mogłabym mieć jakieś Małe bachorzątko, jak te koleżanki co się postarały na początku liceum, ale nie miałam ani dziecka, ani żadnych rączek, nóżek, noska, usteczek, pupci czy też mlecznych ząbków.

 Ale czy to jest tak, że ja muszę zaraz o tym pisać poważnie? Donos na policję może? Ja wolę do Ciebie przyjść. Pobiadolimy razem o tym, co z naszego pokolenia wyrosło. Że kapie nam z otworów, niekoniecznie ślina, jak zobaczymy błyszczący samochód i trochę szmalu. Jakby normalnie nie było innych, specjalnych, płynów do pucowania tapicerki. Ty wzruszysz ramionami i powiesz, że dla Ciebie mam stajla. Ja powiem, że to jest out i demode, i jakoś tam od grypsu do grypsu dogadamy się. Okaże się, że gubienie chusteczek higienicznych pod glany wymuskanych metroseksualistów nie działa już według mechanizmów średniowiecznych. Nawet jak już coś z tego wyjdzie, to wszystko będzie jak zupka instant – w 5 minut, na łapu capu. Dobiorą się w pary na zasadzie on-głodny, ona-bankomat (każdemu dawała), a potem okaże się, że dzieli ich aborcja, terroryzm, eutanazja i budżet Unii Europejskiej. I to w najlepszym wypadku. Bardziej na porządku dziennym jest chyba zrywanie związków z powodu niemożności ustalenia wspólnego faworyta w Tańcu z Gwiazdami czy innym bigbroderze. Albo rozwodu Mandaryny z Wiśnią. I tak nam się mass media kręcą na spożywce. Tu Mandaryna, tu Kaczory, tam parada nie-równości.

 Bo tak jakoś nam nierówno pod sufitem.

Komentarze
  1. Kin pisze:

    Naprawde ponad czasowe ślę pokłony uznania….

  2. protom pisze:

    A masz jakąś alternatywę?

  3. Mizuu pisze:

    Protom: Mam. Grę w zielone. Ale za to ścigają obecnie niebiescy.

  4. rancia pisze:

    Pisałam już komenta, zjadło, Twoja nowa strona chyba mnie nie polubiła 😉

    Więc mam 20 lat i trzy zęby mleczne, a co za tym idzie masę problemów. I tylko ten sufit się zgadza. Że pod nim nierówno.

  5. Adamus pisze:

    Gram, gram, gram…

Skomentuj

